مطالب مرتبط:
1500 میلیارد ریال برای بازگشایی جاده های عشایری کهگیلویه وبویراحمد تخصیص یافت
16 مصدوم در حادثه رانندگی مسیر گتوند
برای روان شدن ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال مسیر یکطرفه می شود
آیت الله جنتی: همه کسانی که در انتخابات پیش رو نقش آفرین هستند، رفتار و اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند/ این انقلاب که حقیقتاً نقطه امید مستضعفان عالم است، همچنان با عزت به مسیر خود ادامه می دهد
امام جمعه خوی: شهدای خدمت در مسیر عزت و خدمت صادقانه گام برداشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-05سياسي

انصارالله بازگشایی مسیر مواصلاتی مأرب و البیضاء را اعلام کرد


جنبش انصارالله یمن از بازگشایی مسیر مواصلاتی دو استان البیضاء و مأرب در مرکز یمن پس از 10 سال مسدود بودن در پی جنگ در این کشور خبر داد.

- جنبش انصارالله یمن از بازگشایی مسیر مواصلاتی دو استان البیضاء و مأرب در مرکز یمن پس از 10 سال مسدود بودن در پی جنگ در این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی طعیمان استاندار مأرب که از سوی جنبش انصارالله منصوب شده، اظهار کرد: مسیر مواصلاتی دو استان البیضاء و مأرب پس از پاکسازی آن از آثار جنگ از جمله مین ها، خاکریزها و موانع مختلف، به شکل کامل برای عبور و مرور مسافران باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سبأ یمن، استاندار مأرب گفت: کمیته میدانی (انصارالله) امنیت این مسیر را برقرار کرده و اقدامات لازم را برای تامین امنیت مسافران و حفظ جان آنها را در پیش گرفته است.

او در ادامه از دولت مستعفی یمن خواست به مسوولیت خود در رفع مشکلات مسافران این مسیر عمل کرده و به بازگشایی این مسیر و برچیدن آثار جنگ از جمله مین ها و خاکریزها در مسیرهای واقع در مناطق تحت کنترلش متعهد باشد.

در همین چهارچوب، برخی فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری را از آغاز عبور و مرور مسافران از مسیر مواصلاتی استان البیضاء و شهر مأرب منتشر کردند.


برچسب ها: انصارالله - جنبش انصارالله - بازگشایی مسیر - مواصلاتی - استان - انصارالله یمن - مأرب
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله بازگشایی مسیر مواصلاتی مأرب و البیضاء را اعلام کرد

انصارالله بازگشایی مسیر مواصلاتی مأرب و البیضاء را اعلام کرد