مطالب مرتبط:
اتاق وضعیت جمعیت لرستان افتتاح شد
سیاوش یزدانی در اتاق جراحی (عکس)
توسعه صنعت گردشگری یکی از مطالبات اصلی اتاق ایران از رییس جمهور آینده است
بازی فکری؛ اگه خنگول نیستی خرگوش رو تو اتاق خواب دختر شلخته پیدا کن!
رییس اتاق ایران و چین: تحریم کاغذپاره نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 13:002024-06-19سياسي

خضریان: برخی اتاق فکرها در تلاش برای ایجاد دوگانه سازی های جعلی هستند


این روزها کشورمان به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح موضوعات و مباحث متعددی است و برخی اتاق فکرهای مریی و نامریی در تلاش هستند تا فضای اجتماعی را با دوگانه سازی های جعلی و در نهایت فریب افکار عمومی به سمت و سوی نامزد مدنظرشان هدایت کنند.

- نماینده تهران گفت: این روزها کشورمان به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح موضوعات و مباحث متعددی است و برخی اتاق فکرهای مریی و نامریی در تلاش هستند تا فضای اجتماعی را با دوگانه سازی های جعلی و در نهایت فریب افکار عمومی به سمت و سوی نامزد مدنظرشان هدایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: شهادت شهید سید ابراهیم رییسی و دیگر شهدای پرواز اردیبهشت، ضایعه و غمی بود که هنوز که هنوز است بر دل های مردم ایران داغ آن متجلی است.

ان شاءالله خون پاک این شهیدان عزیز کار ما را در دولت سازی و تربیت کارگزار تراز جمهوری اسلامی سهل تر و هموارتر می کند همانطور که تاکنون نیز منشاء برکات فراوانی برای ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: این روزها کشورمان به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح موضوعات و مباحث متعددی است و برخی اتاق فکرهای مریی و نامریی در تلاش هستند تا فضای اجتماعی را با دوگانه سازی های جعلی و در نهایت فریب افکار عموم


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - برگزاری انتخابات - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - افکار عمومی - دوگانه - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: برخی اتاق فکرها در تلاش برای ایجاد دوگانه سازی های جعلی هستند

خضریان: برخی اتاق فکرها در تلاش برای ایجاد دوگانه سازی های جعلی هستند