مطالب مرتبط:
برنامه ریزی برای پرتاب چند ماهواره در سال جاری/ رشد صنعت فضایی در دولت سیزدهم
دولت سیزدهم طلسم 19 ساله فولاد ازنا را شکست
نگرانی روزنامه دولت از انتشار نتایج نظرسنجی های انتخاباتی به زیان کاندیداهای عضو دولت سیزدهم
روزنامه جمهوری اسلامی: نظرسنجی می سازند که مشارکت در انتخابات آتی گسترده است/ نتیجه ردصلاحیت هذ و حاکمیت یکدست در دولت سیزدهم تجربه شکست خورده است
محرابیان: دولت سیزدهم ناترازی ها در مصرف برق را بهبود بخشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-09سياسي

پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم بیش از سه دوره قبلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمایی فعالان بخش خصوصی حوزه فضایی، پاسداشت زحمات شهید جمهور آیت الله رییسی گفت: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از دی ماه سال 1400 تا دی ماه سال 1402، تعداد 10 پرتاب داخلی داشتیم و تعداد پرتاب هایی که در دولت سیزدهم در کمتر از سه سال انجام شده است بیش از سه دوره قبل از دولت سیزدهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمایی فعالان بخش خصوصی حوزه فضایی، پاسداشت زحمات شهید جمهور آیت الله رییسی گفت: هر ماهواره ای که پرتاب می شود برای ما قدرت و ثروت تولید می کند با نگاه ویژه ای که در دولت سیزدهم وجود داشت و زیر سایه همدلی که بین بخش های خصوصی و لشگری و کشوری ایجاد شد، ده ها ماهواره در حال پرتاب داریم.

وی با ارایه آماری در خصوص پرتاب ماهواره افزود: از دی ماه سال 1400 تا دی ماه سال 1402، تعداد 10 پرتاب داخلی داشتیم و تعداد پرتاب هایی که در دولت سیزدهم در کمتر از سه سال انجام شده است بیش از سه دوره قبل از دولت سیزدهم است.

زارع پور از پرتاب سیزدهمین ماهواره در دولت سیزهمین خبر داد و گفت: ان شاءالله سیزدهمین پرتاب در دولت سیزدهم نیز خواهیم داشت تا به زودی بتوانیم به مدار لئو دست یابیم.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - دولت سیزدهم - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات - فعالان بخش خصوصی - آیت الله رییسی
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم بیش از سه دوره قبلی

پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم بیش از سه دوره قبلی