مطالب مرتبط:
مشارکت حداکثری در انتخابات، نمایش اقتدار نظام است
علت کاندید نشدن مخبر در انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟
مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام است
انتخابات سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است
حضور مردم در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 13:152024-06-18سياسي

مهندسان نخبه و جوان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: فضایی باید ایجاد شود که مهندسان نخبه و جوان در عرصه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: فضایی باید ایجاد شود که مهندسان نخبه و جوان در عرصه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند.

ناصر رضایی امروز، 29 خردادماه در جلسه ای که با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد، گفت: اساتید و پیشکسوتان باید فضایی ایجاد کنند که زمینه یک انتخابات سالم و پرشور برای مهندسان فراهم شود و به میدان بیایند و برای کاندید هیئت مدیره ثبت نام و به رقابت بپردازند وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات نظام مهندسی بسیار مهم و پراهمیت است و می تواند در بسیاری از عرصه ها اتفاقات مهم را رقم بزند.

رضایی با اشاره به 35 هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: جوانان نخبه بسیاری در سراسر استان عضو سازمان نظام مهندسی هستند و باید از تمام این ظرفیت ها استفاده و فضایی درست شود که از تمام شهرستان ها مهندسان بتوانند وارد این فضای رقابت شوند.


برچسب ها: نظام مهندسی ساختمان - سازمان نظام مهندسی ساختمان - نظام مهندسی - سازمان نظام مهندسی - انتخابات - هیئت مدیره - راه و شهرسازی استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان نخبه و جوان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند

مهندسان نخبه و جوان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند