مطالب مرتبط:
کنایه قاضی زاده هاشمی به رقبایش: ما کارشناس نیستیم /خصوصی سازی فعال یعنی درآمد عمومی بیشتر/بله ما اشتباهاتی در گذشته داشته ایم اما...
افزایش مبلغ جرائم رانندگی از ابتدای تابستان فعلاً منتفی است
منتظر تابستان جهنمی باشید/ از این روز هوای جهنمی شروع می شود
هواشناسی: بارش ها تا اول تابستان ادامه دارد!
جلوگیری از عرق کردن زیاد در تابستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 03:202024-06-17اقتصادي

اشتباهاتی که خانه را در تابستان گرم می کند


نتایج تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از خانه ها در طول تابستان بیش از حد گرم می شوند و بحران بهداشتی فوری برای ساکنان ایجاد می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از خانه ها در طول تابستان بیش از حد گرم می شوند و بحران بهداشتی فوری برای ساکنان ایجاد می کنند.

در حال حاضر افزایش گرما عواقب شدیدی به همراه دارد، به طوری که تخمین زده شده 2985 مرگ ناشی از گرما در سال 2022 ثبت شده که بالاترین رقم در هر سال مشخص بوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه اشتباهات رایجی که مردم هنگام تلاش برای خنک کردن خانه هایشان مرتکب می شوند و در عوض آنچه که باید انجام دهند، بیان شده است.

نادیده گرفتن تهویه طبیعی ممکن است فکر کنید منطقی است که پنجره ها و درهای خانه خود را همیشه بسته نگه دارید تا از ورود هوای گرم به آن جلوگیری کنید، اما این راهکار در واقع می تواند گرمای بیش از حد در خانه شما ایجاد کند.

راه حل در طول ماه های تابستان کمی زودتر از خواب بیدار شوید؛ صبح ها و شب های خنک با باز کردن پنجره ها و درها به گردش هوای تازه و خنک شدن محیط زندگی خود کمک کنید.

اگر پنجره ها در دو طرف مقابل باز شوند، می تواننند تهویه متقاطع و نسیمی ایجاد کنند که به طور طبیعی خانه شما را خنک می کند.


برچسب ها: نتایج تحقیقات - تابستان - خانه - خانه ها - بهداشتی - تحقیقات - شوند
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهاتی که خانه را در تابستان گرم می کند

اشتباهاتی که خانه را در تابستان گرم می کند