مطالب مرتبط:
شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد
شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد
درخواست شولتس از نتانیاهو درباره وضعیت غزه
سیل در آلمان یک قربانی گرفت
تیراندازان در تفنگ بادی جام جهانی آلمان به فینال نرسیدند/ نکونام هفدهم و نوروزیان 68 شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 10:202024-06-03بين الملل

آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد


صدراعظم آلمان از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا وضعیت ارسال کمک های بشردوستانه و خدمات پزشکی در غزه را به طور پایدار بهبود ببخشد.

- صدراعظم آلمان از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا وضعیت ارسال کمک های بشردوستانه و خدمات پزشکی در غزه را به طور پایدار بهبود ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولاف شولتز صدراعظم آلمان در گفت وگویی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در نوار غزه شد که ساکنان آن پس از هشت ماه حملات بی وقفه و شدید اسراییل علیه آن در شرایط بد انسانی و وضعیتی وخیم به سر می برند.

بنابر اعلام سخنگوی دفتر صدراعظم آلمان، شولتز از نتانیاهو خواسته است تا ارسال کمک های بشردوستانه و خدمات پزشکی را به صورت پایدار در غزه ارتقاء دهد.

آن ها همچنین درباره وضعیت منطقه گفت وگو کرده و صدراعظم آلمان در اظهارات خود نسبت به احتمال گسترش جنگ ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، اولاف شولتز به علاوه از طرح سه مرحله ای رییس جمهور آمریکا برای برقراری آنش بس در غزه استقبال کرده است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز جمعه از یک توافق سه مرحله ای جدید برای پایان دادن به حملات در نوار غزه و تضمین آزادی اسرایی که در این منطقه نگهداری می شوند، سخن گفت.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - صدراعظم آلمان - کمک های بشردوستانه - بشردوستانه - رژیم صهیونیستی - صدراعظم - خدمات پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد

آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد