مطالب مرتبط:
ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در تبریز
ثبت نام توزیع 2 حلقه لاستیک دولتی رایگان به هر کدملی آغاز شد | آنلاین لاستیک بخرید؛ درب منزل تحویل بگیرید + سامانه ثبت نام
تولید و توزیع کود سولفات پتاسیم در قم جهشی شد
تصاویر/ توزیع 96 بسته معیشتی در میان نیازمندان ساوه
تقدیر توزیع برق اهواز از همکاری بخش کشاورزی در راستای گذر از پیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 14:352024-06-18اقتصادي

هوشمندسازی شبکه های توزیع، جهت جلوگیری از هدررفت آب ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیشترین میزان هدررفت آب تبریز داخل شبکه آبرسانی است، گفت: هوشمندسازی شبکه های آبی با کمک شرکت های دانش بنیان جهت جلوگیری از هدررفت آب ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیشترین میزان هدررفت آب تبریز داخل شبکه آبرسانی است، گفت: هوشمندسازی شبکه های آبی با کمک شرکت های دانش بنیان جهت جلوگیری از هدررفت آب ضروری است.

جبار علی ذاکری در جلسه هوشمندسازی سامانه های آب و انرژی و بیومانیتورینگ، اظهار کرد: یکی از مزایای هوشمندسازی شبکه توزیع آب این است که می تواند به کاهش هدررفت آب کمک کرده و با تشخیص سریع نشت ها و اختلالات در شبکه، می توان عملیات تعمیر و نگهداری را سریعاً انجام داد.

وی ادامه داد: شبکه توزیع آب هوشمند یک راه حل پیشرفته و کارآمد برای مدیریت منابع آب است که می تواند به حفظ آب و حفاظت از محیط زیست کمک کند.

وی خطاب به دستگاه های مسئول گفت: با افزایش مصرف آب در فصول گرم سال باید این هدررفت را جبران کرده و این کار را اولویت خود بدانید و جدی پیگیری کنید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد: شرکت سرمایه گذار جهت هوشمندسازی شبکه آب های زمینی تبریز متعهد شد، ظرف یک ه


برچسب ها: هدررفت آب - هوشمندسازی - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - هدررفت - هوشمند - شرکت های دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شبکه های توزیع، جهت جلوگیری از هدررفت آب ضروری است

هوشمندسازی شبکه های توزیع، جهت جلوگیری از هدررفت آب ضروری است