مطالب مرتبط:
اسکوربرد ورزشگاه آزادی به یاد شهید جمهور
رییس جمهور شهید ایران الگو و خادم کشورش بود
رییس جمهور شهید، همه زندگی خود را وفق خدمت به مردم کرد
هیات های مذهبی اراک در سوگ شهید جمهور عزاداری کردند
ادای احترام دو تیم فولاد و ذوب آهن به شهید جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 12:502024-05-25سياسي

مسئولین وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه خود قرار دهند


مسئولین ما برای الگوبرداری از آیت الله رییسی باید وفای به عهد را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید: - ایسنا/قم استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسئولین ما برای الگوبرداری از آیت الله رییسی باید وفای به عهد را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید: مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ؛ نحب عهد و نذری است که انسان دارد و با سختی به دست می آید و نیاز به تلاش دارد و شهید رییسی مصداق آن است.

معصومه بهرامی استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیئت همراهشان در پی سقوط بالگرد رییس جمهور، اظهار کرد: مدیریت، ریاست و خدمت اگر بر اساس آموزه های دین باشد آن چیزی می شود که ما امروز بروز و جلوه آن را می بینیم که یک ملتی در ایران و یک چهارم مردم جهان داغدار مصیبت رحلت یک انسان شوند این مسئله نشان دهنده این است که خدمت و مدیریت آیت الله رییسی در چهارچوب موازین الهی بوده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم آیت الله رییسی را در یک کلمه توصیف کنیم این است که شهید جمهور عبدالله بودند؛ مطیع مطلق خداوند، رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و ولایت بودند.


برچسب ها: استاد حوزه و دانشگاه - وفای به عهد - حوزه و دانشگاه - آیت الله رییسی - آیت الله سیدابراهیم رییسی - آیت الله - مسئولین
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه خود قرار دهند

مسئولین وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه خود قرار دهند