مطالب مرتبط:
7 اتفاق مناظره اول که در دنیا کم نظیر بود
اتفاق عجیب در دکور برنامه مناظره انتخابات + عکس
پورمحمدی پدید مناظره شد: دنیا تحریم فلج کننده بر ما تحمیل کرده / وقتی به سفارتخانه حمله می شود تبعات دارد و به تحریم ها اضافه می شود
قاضی زاده هاشمی در اولین مناظره انتخاباتی: جوری صحبت نکنیم که انگار دنیا از امروز شروع شده است
پزشکیان در مناظره: بدون ارتباط با دنیا و باز کردن مرزها نمی توانیم به رشد برسیم / تحریم فاجعه است و باعث بخور بخور می شود / واردات ماشین دست دوم افتخار شده!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 09:352024-06-18سياسي

هفت اتفاق مناظره اول که در دنیا کم نظیر بود


لزوم پایبندی به قانون هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی، با وجود تمامی اشکالات این قوانین، و اعتراضات جدی و متعدد نامزدها نسبت به یکدیگر برای خرده گرفتن های گاه به گاه به این قوانین، - و تذکر پیاپی برای پایبندی به این قوانین از نقاط قوت این مناظرات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تسنیم، شب گذشته مناظره ای انجام شد، که علی رغم تیزی و تلوّن سیاسی و کارشناسی، دست کم هفت رویکرد و اتفاق کم تکرار داشت.

1.

وفاق و اخلاق مداری علی رغم رویکردهای متفاوت برای اولین بار بعد از دوره های متمادی انتخابات، با وجود تفاوت جدی در دیدگاه ها و برنامه ها، و تیزی بحث های طلبگی بین نامزدها، ادبیات حاکم بر این مناظره عموماً و در بسیاری از موارد همدلی و حتی تأیید رقیب در بسیاری از موارد، و مهمتر از آن پرهیز جدی از تخریب رقیب بود.

این سطح از سلامت ادبیات، از سال 1376 تاکنون _ لااقل تا اینجای مناظرات _ کم نظیر بوده است.

2.

توجه ویژه به ادبیات انقلاب اسلامی وفاق بین نامزدهای ریاست جمهوری، در استفاده از ادبیات واژگانی و مفهومی انقلاب اسلامی، مانند توجه به ادبیات قرآنی و دینی، مواجهه تمدنی با استکبار جهانی، عدالت طلبی، خانواده، محرومیت زدایی، فسادستیزی، عقلانیت، کارآمدی، نگاه به داخل، بهره وری و رشد و غیره، طی ادوار، کم نظیر یا بی نظیر بوده است.


برچسب ها: قوانین - مناظره - نامزدها - مناظرات - ادبیات - اخلاق مداری - تفاوت
آخرین اخبار سرویس:

هفت اتفاق مناظره اول که در دنیا کم نظیر بود

هفت اتفاق مناظره اول که در دنیا کم نظیر بود