مطالب مرتبط:
باقری، سرپرست وزارت خارجه ایران: مسئولیت توسعه نیافتگی و معضلات اقتصادی افغانستان بر دوش اشغالگران است/ آنها با خروج خود کشوری ویران را برای مردم به میراث گذاشتند/ در برخی از چالش ها دولت سرپرست افغانستان دستاوردهایی داشته است
تظاهرات دانشجویان بروکسل در همبستگی با مردم فلسطین
وعده اقتصادی جهانگیری برای معیشت معلمان /من یک کارگرزاده ام و با هزینه مردم رشد کرده ام /وظیفه دارم به مردم خدمت کنم
کمک های ایران بین مردم افغانستان توزیع شد
تظاهرات دانشجویان بروکسل در همبستگی با مردم فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 15:452024-06-08سياسي

باقری: همه وظیفه داریم به مردم فلسطین کمک کنیم


سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت) در خصوص وضعیت غزه به استانبول سفر کرده است، - سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت) در خصوص وضعیت غزه به استانبول سفر کرده است، در حاشیه این نشست با خانم رتنو مارسودی وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.

علی باقری در این دیدار خطاب به خانم مارسودی تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی رییس جمهور شهید کشورمان تمرکز بر توسعه و گسترش روابط با کشورهای اسلامی از جمله اندونزی به عنوان یکی از کشور های مهم آسیا بود.

باقری افزود: سفر دکتر رییسی به جاکارتا که با استقبال بسیار گرم دولت و مردم اندونزی و برنامه ها و توافقات خیلی خوبی همراه شد، در ذهن رییس جمهور شهید و دولت و مردم ایران ماندگار شد.

سرپرست وزارت امور خارجه بر لزوم برگزاری به موقع و از پیش برنامه ریزی شده کمیسیون مشترک اقتصادی و همچنین کمیته های مشترک سیاسی و حقوق بشری در راستای پیگیری اجرای توافقات سفر رییس جمهور شهید ایران به جاکارتا تاکید کرد.


برچسب ها: امور خارجه - سازمان همکاری اقتصادی - جمهوری اسلامی ایران - وزارت امور خارجه - نشست فوق العاده - همکاری اقتصادی - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

باقری: همه وظیفه داریم به مردم فلسطین کمک کنیم

باقری: همه وظیفه داریم به مردم فلسطین کمک کنیم