مطالب مرتبط:
اشاره رهبر انصارالله به نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی
انتقاد رهبر انصارالله از رویکرد سازشکارانه حکام عرب
چرا مدیرعامل های موفق ترین شرکت های جهان مثل والمارت و اپل نامزد ریاست جمهوری نمی شوند؟ وعده «موذیانه» انتخاباتی را چگونه می توان تشخیص داد؟ - نظریه فیلسوف آمریکایی در باره اولویت های فرد جاه طلب برای کسب قدرت چیست؟
تبلت آمریکایی در اختیار سعید جلیلی
45 درصد آمریکایی ها به نامزد مخالف رمز ارز رای نمی دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 23:302024-06-06بين الملل

رهبر انصارالله: حملات به ناو آمریکایی آیزنهاور، موفقیت آمیز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه، در یک سخنرانی، از 244 روز حمله مداوم رژیم صهیونیستی به مردم غزه انتقاد کرد و گفت: - رهبر انصارالله یمن ضمن انتقاد از حمایتهای مداوم آمریکا از جنایات صهیونیستها، شکست 6 روزه اعراب در برابر اسراییل را با پیروزی مقاومت فلسطین، به مقایسه نشست و تأکید کرد که مقاومت با سلاح اندک، پیروزی بزرگی به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه، در یک سخنرانی، از 244 روز حمله مداوم رژیم صهیونیستی به مردم غزه انتقاد کرد و گفت: فقط در هفته جاری، ماشین کشتار اسراییل، 2100 شهید و زخمی در غزه بر جای گذاشته است.

  الحوثی با اشاره به اینکه در کنار این حملات، فعالیت های اشغالگرانه صهیونیست ها و روند شهرک سازی های آنان نیز ادامه دارد، افزود: چهارشنبه سالگرد جنگ شش روزه (جنگ 1967 اسراییل با چهار کشور عربی) بود که در جریان آن، اسراییل، الاقصی و باقیمانده کرانه باختری را اشغال کرد.

در آن روز، دشمن، علیه چهار کشور فلسطین، اردن، مصر و سوریه اعلام جنگ کرد.


برچسب ها: عبدالملک بدرالدین الحوثی - انصارالله - عبدالملک بدرالدین - رژیم صهیونیستی - جنبش انصارالله - انقلاب یمن - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: حملات به ناو آمریکایی آیزنهاور، موفقیت آمیز بود

رهبر انصارالله: حملات به ناو آمریکایی آیزنهاور، موفقیت آمیز بود