مطالب مرتبط:
دیدار باقری با وزیر خارجه تایلند
دیدار باقری با وزیر خارجه ونزوئلا + عکس
«باقری» با وزیر خارجه ونزوئلا دیدار کرد
دیدار و گفت وگوی باقری با وزیر خارجه ونزوئلا
دیدار «باقری» با وزیر خارجه ونزوئلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 15:102024-06-12سياسي

دیدار وزیر دادگستری با همتای قطری


وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای قطری گفت: کشور قطر در حوزه حمایت از استقرار صلح منطقه ای و بین المللی جایگاه خوبی را به دست آورده است.

- وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای قطری گفت: کشور قطر در حوزه حمایت از استقرار صلح منطقه ای و بین المللی جایگاه خوبی را به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران که در معیّت ریاست قوه قضاییه در راستای توسعه دیپلماسی قضایی، به قطر سفر کرده است، در دیدار با وزیر دادگستری کشور میزبان، ضمن قدردانی از حضور عالی رتبه ترین مقامات قطری در مراسم بزرگداشت شهید رییسی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و قطر به عنوان دو کشور مسلمان دارای روابطی عمیق و مستحکم هستند و ما بر استمرار این روابط تاکید داریم.

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: استمرار روابط مستحکم و توسعه یافته با قطر، مورد تاکید مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران است و امیر قطر نیز در دیداری که امروز با رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران داشتند، مواضع خوبی را در راستای تحکیم و توسعه مناسبات فی مابین اتخاذ کردند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - وزیر دادگستری - جمهوری اسلامی - دادگستری - اسلامی - جمهوری - ایران
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دادگستری با همتای قطری

دیدار وزیر دادگستری با همتای قطری