مطالب مرتبط:
شعب کشیک بانک ها برای خدمت رسانی به مردم فردا فعال هستند
بدرقه شهدای خدمت با حضور بی سابقه مردم تبریز/ درحال بروز رسانی است
هجمه دشمنان علیه شهید رییسی مانع خدمت رسانی به مردم نشد
نسخه نظامی موتورسیکلت کاواساکی KLR 650 در خدمت ارتش آمریکا
نسخه نظامی موتورسیکلت کاواساکی KLR 650 در خدمت ارتش آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 23:152024-05-21سياسي

تهدیدها هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت رسانی به مردم قرار نمی دهد


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حوادث روزگار و تهدیدهای دشمنان هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت رسانی به مردم قرار نمی دهد و پر قدرت ماموریت ها پیش می رود.

- ایسنا/اصفهان فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حوادث روزگار و تهدیدهای دشمنان هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت رسانی به مردم قرار نمی دهد و پر قدرت ماموریت ها پیش می رود.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، امروز(سه شنبه، یکم خرداد) در سفر به نجف آباد و حضور در جمع خانواده شهید سرهنگِ خلبان محسن دریانوش، اظهار کرد: نیروهای ارتش ایران با تمام توان همواره جان فشانی کرده و در این مسیر حوادث مختلفی را نیز تجربه کرده اند اما هیچ کدام از این موضوعات بر جریان خدمت رسانی آنان تاثیری نگذاشته و جان خود را در سبد اخلاص قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی هوای ارتش در تامین امنیت کشور و خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده و خانواده های کارکنان این یگان نظامی پشتوانه ای برای خدمت و انجام ماموریت بوده اند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی معتقد است همراهی اعضای خانواده در شرایط سخت و کاری بسیار مهم بوده و در تحقق اهداف سازمانی نقش آفرینی بوده که شایسته تقدیر و قدرشناسی است.


برچسب ها: فرمانده نیروی هوایی ارتش - ارتش جمهوری اسلامی - خدمت رسانی به مردم - ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیروی هوایی ارتش - خدمت رسانی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدها هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت رسانی به مردم قرار نمی دهد

تهدیدها هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت رسانی به مردم قرار نمی دهد