مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 09:252024-05-30سياسي

دادستان تهران: مدیران گمرک اجازه ندهند کالایی متروکه شود


در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در جهت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی، دادستان تهران از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد.

- در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در جهت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی، دادستان تهران از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر ورود مجدانه قوه قضاییه به مقوله ساماندهی انبارهای گمرک و اموال تملیکی، علی صالحی دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانی سازمان تعزیرات حکومتی و گمرک جمهوری اسلامی ایران از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد و در جریان عملکرد، مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

دادستان تهران در این بازدید ضمن بررسی وضعیت تعیین تکلیف کالا به کالا، کیفیت نگهداری آن ها و اخذ توضیح در مورد علت رسوب و عدم تعیین تکلیف مقادیری از کالاهای موجود و به ویژه اقلام دور از دید و دسترس، دستورات لازم را در محل خطاب به مدیران حاضر صادر کرد.

وی افزود: 14 هزار و 700 میلیارد تومان کالا طی 24 ماه گذشته در مدیریت اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده است به طوری که امروز شاهد رشد 90 درصدی تعداد اقلام و 349 درصدی ارزش ریالی کالاهای تعیین تکلیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران: مدیران گمرک اجازه ندهند کالایی متروکه شود

دادستان تهران: مدیران گمرک اجازه ندهند کالایی متروکه شود