مطالب مرتبط:
خدمات رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی کند/به گرم تر شدن تنور انتخابات کمک کنیم
خدمات رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی کند
زمان خدمات رسانی مترو شیراز افزایش یافت
افزایش ساعت خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران
اعلام ساعت جدید خدمات رسانی تاکسیرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 11:502024-06-05سياسي

خدمات رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در طول روز های باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج، - علیرضا نادعلی گفت: ما امور را دنبال خواهیم کرد و تأکید می کنیم که شورا به دنبال کار است نه حواشی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در طول روز های باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج، شهرداری و شورای شهر تهران وظایف خود را انجام خواهند داد، اظهار کرد: خدمات رسانی در مدیریت شهری در روز های پیش رو همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسائل شهر برای ما اولویت دارد؛ انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی که کشور در آن قرار دارد، امری اولویت دار است و هر بخش و فردی به هرنحوی که می تواند باید به گرم تر شدن تنور انتخابات کمک کند.

نادعلی با بیان اینکه در عین حال باید تمام فعالیت ها دنبال شود، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم به بهانه انتخابات، امور را تعطیل کنیم و به بعد از انتخابات موکول کنیم.

وی افزود: اگر شهردار تهران به عنوان نامزد ریاست جمهوری تأیید شود و تبلیغات خود را آغاز کند، جانشین باید مشخص شود و شهر نباید دچار فترت شود.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - شورای اسلامی شهر تهران - انتخابات ریاست - انتخابات - علیرضا نادعلی - سخنگوی شورای اسلامی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی کند

خدمات رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی کند