مطالب مرتبط:
عواقب اعمال تعرفه بر خودروهای برقی چین بر اتحادیه اروپا
قیمت قابل توجه حواله خودروهای مادران + عکس
خودروهای برقی چینی برای صنعت خودروی اروپا دردسر شد
شرایط فروش نقد و اقساط مدیران خودرو: فرصتی طلایی برای خرید خودروهای چینی
خودروهای برقی چینی برای صنعت خودروی اروپا دردسر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 13:052024-06-19حوادث

کشف خودروهای احتکار شده در یک فروشگاه شیراز


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از پارکینگ یکی از فروشگاه های بزرگ در شیراز، 15 دستگاه خودرو احتکار به ارزش 75 میلیارد ریال کشف شد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از پارکینگ یکی از فروشگاه های بزرگ در شیراز، 15 دستگاه خودرو احتکار به ارزش 75 میلیارد ریال کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده امروز، 30 خردادماه با اعلام این مطلب گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز و احتکار، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از نگه داری تعدادی خودرو در پارکینگ یک فروشگاه بزرگ در شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند 3 سواری پژو 207، 2 سواری پژو پارس، 2 سواری جک ، 2 سواری دنا، 2 سواری ساندرو و 4 سواری سمند، کوییک، ال 90 و ویتارا احتکار شده را کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه، 75 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا پرونده تشکیل و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - سواری - فروشگاه های بزرگ - فرمانده انتظامی - فروشگاه - احتکار
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودروهای احتکار شده در یک فروشگاه شیراز

کشف خودروهای احتکار شده در یک فروشگاه شیراز