مطالب مرتبط:
دعوت مردم گیلان از احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم| اظهارات جدید محمود احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات
پالس مثبت آذری جهرمی برای حضور در انتخابات 1403
حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد/ او در حال بررسی کابینه دولت است
شرایط کشور به خاطر انتخابات پیش رو، ویژه است
آذری جهرمی نظرش در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 13:102024-05-26ورزشي

باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرد


مدیرکل ورزش و تربیت بدنی استان کردستان، گفت: باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرده و با آگاهی رساندن به جامعه، مردم را به سوی انتخابی درست همچون شهید رییسی هدایت کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ورزش و تربیت بدنی استان کردستان، گفت: باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرده و با آگاهی رساندن به جامعه، مردم را به سوی انتخابی درست همچون شهید رییسی هدایت کرد.

آمنه غلام ویسی امروز یکشنبه (6 خرداد) در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش و تربیت بدنی استان و فرماندار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پرداختن به امور جوانان از اولویت های دولت سیزدهم و شهید رییس جمهور بود و همیشه دغدغه جوانان در دستور کار دولت ایشان بود.

وی، با بیان اینکه زندگی شهید رییسی در دوران خدمت و حیات سراسر خیر و برکت بود و اکنون شهادت وی نیز برای جمهوری اسلامی پر برکت است، افزود: برکات این شهید والا مقام برای بقای جمهوری اسلامی تاثیرگذار بوده است.

او با سفر به نقاط دورافتاده کشور، موجب کاهش فاصله ایجاد شده بین مردم و حاکمیت شده و به مردم احساس یگانگی با دولت بخشیده بود، این امر خداپسندانه به استان ها هم تعمیم یافته و اکنون استانداران در سفرهای استانی خود به روستاهای دورافتاده هم سر می


برچسب ها: تربیت بدنی - انتخابات - مدیرکل ورزش - مردم - رییس - حضور - شهید
آخرین اخبار سرویس:

باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرد

باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرد