مطالب مرتبط:
ادعای جدید آژانس انرژی اتمی در مورد ایران
برنامه هسته ای ایران در مرحله حساس؟/ دولت چهاردهم از توانایی های تازه اتمی پرده بردای می کند؟
ادعای آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران
گفتگوی اختصاصی با «طارق رئوف» مدیر ارشد اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی/ قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام صادر نخواهد شد/ آمریکا از اقدام فرانسه و آلمان حمایت نمی کند
آژانس بین المللی انرژی اتمی مجموع ذخایر اورانیوم ایران را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 20:102024-05-27سياسي

خانعلی زاده: تئوری «بازدارندگی اتمی» توسط ایران ابطال شد +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خانعلی زاده، کارشناس مسائل بین الملل در سخنرانی خود در مراسم یادبود استاد شهید امیرعبداللهیان که به همت بسیج دانشجویی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، - خانعلی زاده: تئوری بازدارندگی اتمی توسط ایران ابطال شد +فیلم به رژیم صهیونیستی دارای سلاحی اتمی حمله شد اما حتی امکان بیان واکنش به آن را هم نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خانعلی زاده، کارشناس مسائل بین الملل در سخنرانی خود در مراسم یادبود استاد شهید امیرعبداللهیان که به همت بسیج دانشجویی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: نظم امنیتی غرب آسیا را آمریکا تامین می کرد؛ جو بایدن تقریبا 30 سال پیش زمانی که سناتور بود می گوید حتی اگر اسراییلی در غرب آسیا وجود نداشت آمریکا باید برای تامین منافع خود باید اسراییلی خلق می کرد.

خانعلی زاده در ادامه گفت: در سال 2006 معادله برمی گردد.

وزیر خارجه وقت آمریکا گفته بود این درد زایمان خاورمیانه جدید است! سال 2000 وقتی که نیرو های مقاومت لبنان صهیونیست ها را از جنوب لبنان اخراج می کنند و اولین شکست اسراییل را رقم می زنند معادله بر می گردد.


برچسب ها: دانشکده حقوق و علوم سیاسی - کارشناس مسائل بین الملل - دانشگاه - مسائل بین الملل - امیرعبداللهیان - بسیج دانشجویی - دانشگاه تهران
آخرین اخبار سرویس:

خانعلی زاده: تئوری «بازدارندگی اتمی» توسط ایران ابطال شد +فیلم

خانعلی زاده: تئوری «بازدارندگی اتمی» توسط ایران ابطال شد +فیلم