مطالب مرتبط:
برنامه ایلان ماسک برای پرواز بعدی موشک «استارشیپ»
برنامه مهم شرکت ایلان ماسک برای فضا رفتن؛ هر روز یک فضاپیمای استارشیپ می سازیم!
افشاگری ایلان ماسک درباره پرواز تازه استارشیب
پای خودروهای ایلان ماسک به اداره پلیس باز شد
رویاپردازی تازه ایلان ماسک برای استارشیب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 07:552024-06-11سياسي

برنامه عجیب ایلان ماسک برای پرواز بعدی


اسپیس ایکس چهارمین پرواز آزمایشی موشک عظیم استارشیپ خود را روز پنجشنبه انجام داد و پیشران مرحله اول به نام سوپرهوی، فضاپیمای استارشیپ مرحله بالایی را در مدار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پس از دو آزمایش اول استارشیپ در سال گذشته که هر دو چند دقیقه پس از بلند شدن منفجر شدند و آزمایشی در ماه مارس که بسیار بهتر عمل کرد و به بسیاری از اهداف خود دست یافت، پرواز هفته گذشته تا به امروز موفق ترین آزمایش استارشیپ بوده است.

به نقل از دیجیتال ترندز، برای اولین بار، هم پیشران و هم فضاپیما مانورهای موفقیت آمیز ورود مجدد و فرود را انجام دادند که باعث شد هر بخش به فرود نرم در اقیانوس دست یابد.

اسپیس ایکس در تحلیل خود از این پرواز گفت: چهارمین پرواز استارشیپ گام های بزرگی برداشت تا ما را به سمت آینده ای با قابلیت استفاده مجدد نزدیک کند.

دستاوردهای آن داده هایی را برای ایجاد پیشرفت ها فراهم می کند زیرا ما به توسعه سریع استارشیپ به یک سیستم حمل ونقل کاملا قابل استفاده مجدد که برای حمل سرنشینان و محموله به مدار زمین، ماه، مریخ و فراتر از آن طراحی شده است، ادامه می دهیم.

استفاده مجدد از هر دو بخشِ قدرتمندترین موشکی که تاکنون پرواز کرده است یکی از اهداف کلیدی برنامه استارشیپ اسپیس ایکس است زیرا هزینه پروازهای فضایی برای سرنش


برچسب ها: استارشیپ - پرواز - آزمایش - اسپیس ایکس - چهارمین - فضاپیما - گذشته
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عجیب ایلان ماسک برای پرواز بعدی

برنامه عجیب ایلان ماسک برای پرواز بعدی