مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 10:402024-06-05اجتماعي

«تابستونتو بساز»


ثبت نام کارگاه ها و بسته های اوقات فراغت کانون پرورش فکری خوزستان با شعار «تابستونتو بساز» در حال برگزاری است.

- ایسنا/خوزستان ثبت نام کارگاه ها و بسته های اوقات فراغت کانون پرورش فکری خوزستان با شعار تابستونتو بساز در حال برگزاری است.

ثبت نام کارگاه ها و بسته های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار تابستونتو بساز در استان خوزستان به اجرا درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام کارگاه ها و بسته های اوقات فراغت با بیش از 60 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری با شعار تابستونتو بساز در شهرهای، اهواز، ایذه، آغاجاری، اندیکا، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رفیع، شوش، هویزه، منیوحی، کارون و هفتکل آغاز شده است.

ثبت نام در این فعالیت ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و براساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه های خلاق و با رویکردهای تربیتی، دینی، خانواده محوری، نوجوان محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره مندی موثر خانواده ها در فعالیت


برچسب ها: کانون پرورش فکری - اوقات فراغت - ثبت نام - پرورش فکری - خوزستان - کارگاه - کانون پرورش فکری کودکان
آخرین اخبار سرویس:

«تابستونتو بساز»

«تابستونتو بساز»