مطالب مرتبط:
حکم 18 میلیاردی یک بازیکن علیه استقلال
مخبر برای محمدمهدی اسماعیلی حکم صادر کرد
حکم 18 میلیاردی یک بازیکن علیه استقلال
همکاری متفاوت دو بازیگر «مهر مادری» پس از 29 سال
حکم میلیاردی یک بازیکن علیه باشگاه استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:502024-06-19سياسي

فرماندهی که برای نیروهایش حکم مادری داشت


مسئول گزینش سپاه همدان در نخستین روزهای تأسیس گفت: خواهر دباغ برای اکثر قریب به اتفاق بچه های سپاه علاوه بر فرماندهی، حکم مادری را داشت.

- ایسنا/همدان مسئول گزینش سپاه همدان در نخستین روزهای تأسیس گفت: خواهر دباغ برای اکثر قریب به اتفاق بچه های سپاه علاوه بر فرماندهی، حکم مادری را داشت.

حسین رضوانیان در نشست بررسی ابعاد شخصیتی و دلایل انتخاب خانم دباغ به عنوان الگوی سوم زن که به مناسبت زادروز خانم مرضیه دباغ، بانوی مجاهد، مبارز و انقلابی، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان برگزار شد، اظهار کرد: اوایل سال 58 حاج آقا راجی، مسئول زندان استان همدان با نامه ای مرا نزد خانم دباغ فرستاد تا در سپاه خدمت کنم.

آن زمان حدود دو ماهی از تأسیس سپاه می گذشت و من جوانی 24-25 ساله و بازاری بودم اما پذیرفتم تا سپاه را برای شکل گیری کامل همراهی کنم.

وی با اشاره به اینکه محل سپاه آن زمان در پیشاهنگی بود به طوری که آخرین ساختمان شهر همدان محسوب می شد و از آنجا به بعد همه زمین کشاورزی و باغ بود، افزود: با معرفی نامه ای که از حاج آقا راجی در دست داشتم راهی سپاه شدم، جلوی در دژبانی پسری بسیار شیک، تر و تمیز ایستاده بود و او نخستین فردی بود که با آن برخورد داشتم و او کسی نبود جز حجت کتابی که دژبان بود.


برچسب ها: سپاه - همدان - دباغ - سپاه همدان - خانم دباغ - مادری - تأسیس
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی که برای نیروهایش حکم مادری داشت

فرماندهی که برای نیروهایش حکم مادری داشت