مطالب مرتبط:
100 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد
توقیف 100 هزار لیتر سوخت طی 24 ساعت در هرمزگان
توقیف 100 هزار لیتر سوخت طی 24 ساعت در هرمزگان
کشف و توقیف 100 هزار لیتر سوخت طی 24 ساعت در هرمزگان
کشف سه هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در فردوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 16:502024-05-25حوادث

توقیف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک خودروی تریلر حامل27 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش 7میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک خودروی تریلر حامل27 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش 7میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق، به وسیله یک تریلر تانکردار در شهرستان نکاء مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد این تریلر در نهایت، با هماهنگی قضایی آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو 27هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری و معرفی یک قاچاقچی سوخت به مرجع قضایی در این عملیات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود 7 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ محمدپور از تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور فعال پلیس در محورهای مواصلاتی سبب شده تا عرصه بر جولان قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور تنگ شود.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - سوخت قاچاق - رییس پلیس امنیت - پلیس امنیت - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران

توقیف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران