مطالب مرتبط:
توضیحات پلیس آگاهی فراجا درباره تشخیص کالای تقلبی
خاطره حاج محمود کریمی از شهید سیدمهدی موسوی وقتی که جان یک زن باردار را نجات می دهد
توضیحات پلیس آگاهی فراجا درباره تشخیص کالای تقلبی
دستگیری 3 قاتل متواری توسط پلیس آگاهی کرمانشاه
پلیس زن گمشده را از مرگ نجات داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 11:052024-05-27حوادث

نجات جان زن جوان پس از اقدام به خودکشی توسط پلیس آگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی مراجعه مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مبنی بر گم شدن همسرش، - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از نجات جان زن جوانی که در یک قدمی مرگ قرار گرفته بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی مراجعه مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مبنی بر گم شدن همسرش، کارآگاهان مجرب تحقیقات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: مرد جوان اینطور ماجرا را توضیح داد، با همسرم اختلاف داشتم و ساعتی قبل با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم، اما او ناگهان سوییچ خودرویش را برداشت و با ماشین خانه را ترک کرد؛ همسرم مدام تهدید می کرد که بلایی سر خودش می آورد نگرانم بلایی سرش آمده باشد، لطفاٌ کمک کنید.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی های کارآگاهان نشان می داد که زن گمشده که کنترل خود را از دست داده و پیام هایی را به برخی از دوستان خود ارسال کرده و در آن ها ضمن طلب حلالیت از قصد خود برای خودکشی با قرص خبر داده است.

وی گفت: با اقدامات فوری و اطلاعاتی کارآگاهان، تردد خودروی زن گمشده در شمال شهر پیدا شد و ماموران با حضور در محل، او را در حال


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی - رییس پلیس آگاهی تهران - آگاهی - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان زن جوان پس از اقدام به خودکشی توسط پلیس آگاهی

نجات جان زن جوان پس از اقدام به خودکشی توسط پلیس آگاهی