مطالب مرتبط:
چهارخطه شدن 9 کیلومتر از محور خرمشهر - اهواز تا اربعین امسال
جلسه ستاد مرکزی اربعین
آخرین وضعیت آمادگی سامراء برای ایام اربعین/تصویر دیده نشده از شهید رییسی در سامراء + فیلم
مخبر جلسه ستاد مرکزی اربعین را برگزار کرد+ عکس
آخرین وضعیت آمادگی شهر سامراء برای ایام اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 15:352024-06-05سياسي

مشکل حمل و نقل یکسره زائران اربعین از تمرچین تا کربلا بررسی می شود


استاندار آذربایجان غربی از بررسی مشکل حمل و نقل یکسره زائران اربعین از تمرچین تا کربلا، در دومین نشست اقتصادی استانداران مرزی ایران با اقلیم کردستان عراق خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی از بررسی مشکل حمل و نقل یکسره زائران اربعین از تمرچین تا کربلا، در دومین نشست اقتصادی استانداران مرزی ایران با اقلیم کردستان عراق خبرداد.

محمدصادق معتمدیان 16 خرداد ماه در بدو ورود به مرز حاج عمران، تقویت روابط اقتصادی، بازرگانی، سیاسی و فرهنگی را از مهمترین اهداف خود در سفر به اقلیم کردستان عراق و برگزاری دومین نشست استانداران استان های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق بیان کرد و گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده، فردا در اربیل به توافقات خوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست استان های هم مرز که سال گذشته در ارومیه برگزار شد، افزود: تعدادی از بندهای تفاهم نامه این نشست، از پیشرفت اجرایی خوبی برخوردار بوده و تعدادی نیز مشکلاتی در اجرا داشت که در نشست دوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان غربی، رشد 250 درصدی ترانزیت و 40 درصدی صادرات از پایانه مرزی تمرچین و کیله در دولت سیزدهم را از پیامدهای مثبت تعاملات و روابط دو طرف دانسته و خاطرنشان کرد: بعد از توافقات سال گذشته در ارومیه، تسه


برچسب ها: اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان - کردستان عراق - استاندار آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - استاندار - زائران اربعین
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حمل و نقل یکسره زائران اربعین از تمرچین تا کربلا بررسی می شود

مشکل حمل و نقل یکسره زائران اربعین از تمرچین تا کربلا بررسی می شود