مطالب مرتبط:
علی باقری به اربیل عراق سفر خواهد کرد
علی باقری به اربیل عراق سفر خواهد کرد
باقری به عراق می رود
باقری به عراق می رود
علی باقری به عراق می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 21:502024-06-12سياسي

باقری به عراق می رود


این سفر در حالی صورت می گیرد که پیشتر قرار بود رییسی در هشتم خرداد 1403 در قالب سفری مهم و از پیش برنامه ریزی شده و به مدت سه روز میهمان مقامات بغداد باشد.

- سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه 24 خرداد 1403 به مدت دو روز به عراق سفر و با مقامات بلندپایه این کشور ملاقات و گفت وگو می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این سفر در حالی صورت می گیرد که پیشتر قرار بود رییسی در هشتم خرداد 1403 در قالب سفری مهم و از پیش برنامه ریزی شده و به مدت سه روز میهمان مقامات بغداد باشد.

رویکرد شهید جمهور درخصوص روابط ایران و عراق مبتنی بر نگاه به منافع مشترک و امنیت ملت های منطقه بود که به نظر می رسد سفر سرپرست وزارت خارجه نیز در راستای تقویت همین رویکرد صورت می گیرد.

دیدار سرپرست وزارت امور خارجه از عراق در گام نخست با هدف قدردانی و سپاس از کثرت حضور بی نظیر مقام های بلندپایه عراقی در مراسم های تشییع و تکریم شهدای خدمت، همچنین برگزاری مراسم های گسترده مردمی در عراق به این مناسبت در ابراز همدردی با رهبری، دولت و مردم ایران و در گام بعدی با هدف انجام رایزنی های سیاسی و پیگیری برخی توافقات و برنامه های موجود در دستور کار روابط دو جانبه است، صورت می گیرد.


برچسب ها: وزارت امور خارجه - برنامه ریزی - عراق - امور خارجه - سرپرست - مقامات - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

باقری به عراق می رود

باقری به عراق می رود