مطالب مرتبط:
دربه دری تمام نشدنی منافقین
دربه دری تمام نشدنی منافقین
7 خاطره فراموش نشدنی جام جهانی 1974 آلمان / فیلم
آدام مرادی خیری از جنس وطن پرستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 11:152024-06-15بين الملل

دربه دری تمام نشدنی بی وطن ها


مروری بر تحولات این سال ها و مقایسه آن با اتفاقات رخ داده در دولت زبان بلدان! عیار مناسبی برای شناخت مولفه های دیپلماسی مقتدرانه و تفاوت آن با دیپلماسی انفعالی و وادادگی است.

- مروری بر تحولات این سال ها و مقایسه آن با اتفاقات رخ داده در دولت زبان بلدان! عیار مناسبی برای شناخت مولفه های دیپلماسی مقتدرانه و تفاوت آن با دیپلماسی انفعالی و وادادگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: همین چند سال پیش بود که شاهد بی حرمتی به ایرانی ها در اشکال مختلف و تروریست نامیدن آنها در مجامع بین المللی بودیم تا حدی که دولت های اروپایی با اشاره به صهیونیست ها و خوش رقصی برای آمریکا، اقدام به اخراج دیپلمات های ایرانی می کردند اما سکانداری امیر عبداللهیان بر وزارت خارجه در قالب دولت مردمی، نقطه پایانی بر این کابوس ها بود زیرا دیپلمات های ایرانی با کارآمدی در عرصه میدان و دیپلماسی، شرایط را نه فقط به نفع ایران بلکه به نفع منطقه تغییردادند.

توجه به دیپلماسی چندجانبه در سال های اخیر زمینه مناسبی برای تحقق منافع ملی و تکمیل فرآیند عضویت و همگرایی کشورمان در سازمان های مهم منطقه ای نظیر شانگهای، بریکس و اتحادیه اقتصادی اوراسیا شد، مضاف بر این که ظرفیت های کشورمان در نشست های مختلف بین المللی نظیرمجمع عمومی سازمان ملل متحد،کنفرانس اسلامی،داوو


برچسب ها: دیپلماسی - دیپلماسی انفعالی - ایران - ایرانی - دولت - امیر عبداللهیان - وادادگی
آخرین اخبار سرویس:

دربه دری تمام نشدنی بی وطن ها

دربه دری تمام نشدنی بی وطن ها