مطالب مرتبط:
پیام تسلیتی برای مادر شه شهید
مادر شهید اسماعیل اردستانی در قرچک آسمانی شد
اشک خاخام یهودی از مظلومیت این شهید درآمد+فیلم
حمله هوایی اسراییل 15 فلسطینی را شهید کرد
خداوند مزد اخلاص رییس جمهور شهید را با ارتفاع دادن او در قلب مردم داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 15:552024-06-05سياسي

پیام تسلیتی برای مادر شهید


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک» مادر گرامی شهیدان «عباس، - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک مادر گرامی شهیدان عباس، غلام رضا و حبیب اله شعبانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر شعبانی سلام علیکم ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک مادر گرامی شهیدان والامقام عباس، غلام رضا و حبیب اله شعبانی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - معاون رییس جمهور - رییس بنیاد شهید - شهید - شهیدان - امیرحسین قاضی زاده هاشمی - سید امیرحسین قاضی زاده
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیتی برای مادر شهید

پیام تسلیتی برای مادر شهید