مطالب مرتبط:
هوای اهواز نارنجی شد
امام جمعه قم: لجن پراکنی کمکی به پیشرفت کارها نمی کند و به آبروی ملی لطمه می زند/ امام جمعه اهواز: ملت به یک رییس جمهور شبیه به شهید رییسی نیاز دارد
مظفر النواب؛ قدس، سران عرب و نخل های اهواز...!
تورم مواد غذایی در ایران به 23.1 درصد کاهش یافت
مظفر النواب؛ قدس، سران عرب و نخل های اهواز...!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 07:302024-06-08اجتماعي

چهارخطه شدن بیش از 90 درصد محور اهواز - چذابه


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از 90 درصد از محور اهواز _ چذابه (محور طریق الحسین ) چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

- ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از 90 درصد از محور اهواز _ چذابه (محور طریق الحسین ) چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این محور یکی از راه های اصلی و شریانی استان است، اظهار کرد: این محور به سبب تردد کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و ترانزیت کالا به کشور عراق و همچنین تردد زوار اربعین حسینی بسیار پر تردد و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه این محور مسیر اصلی تردد کشاورزان منطقه نیز است، افزود: این محور از مسیر شهرهای حمیدیه، کوت سید نعیم، سوسنگرد و بستان منتهی به چذابه عبور می کند و پروژه های فعالی در این مسیر تعریف شده است.

بهرامی اضافه کرد: این محور به طول 115 کیلومتر است و بیش از 90 درصد آن در سال های گذشته چهارخطه شده و 5 کیلومتر تا تکمیل شدن این محور به صورت چهارخطه، باقی مانده است.

بهرامی ادامه داد: همچنین پل حمیدیه به طول 30 متر دارای 8 شمع است که اجرا شده و ساخت شاهتیرهای پل در دست اقدام است و ورق های کناری پل نیز خریداری و تحویل پیمانکار شده است.


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - محور - راه و شهرسازی - اداره کل راه - طریق الحسین - چهارخطه - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

چهارخطه شدن بیش از 90 درصد محور اهواز - چذابه

چهارخطه شدن بیش از 90 درصد محور اهواز - چذابه