مطالب مرتبط:
ستاره گل گهر آماده جدال با سپاهان + عکس
ستاره لالیگایی لیگ برتر به ایران برمی گردد؟
ستاره استقلال در انتظار یک اشاره نکونام است!
عکس| ستاره پرسپولیس به یاد یحیی گل محمدی
تکلیف سه ستاره پرسپولیس مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 19:102024-06-08ورزشي

ستاره لالیگایی در سکوت رفت؛ تورس از گل گهر جدا شد


روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی که دو فصل اخیر را در فوتبال ایران گذرانده بود، پس از پایان رقابت های لیگ برتر ایران، این کشور را ترک کرد و به احتمال زیاد در نیمه نهایی جام حذفی برای گل گهر به میدان نخواهد رفت.

-  روبرتو تورس پس از پایان رقابت های لیگ برتر اقدام به ترک ایران کرده و به احتمال بازگشت او و حضورش در نیمه نهایی جام حذفی چیزی نزدیک به صفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، البته گل گهر در آخرین بازی فصل در حالی در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و با نتیجه 2 بر یک بازنده شد که روبرتو تورس در لیست سرمه ای پوشان سیرجانی حضور نداشت و پس از پایان لیگ هم استوری هایی منتشر کرد که مشخص شد این بازیکن به اسپانیا برگشته و در حال استراحت و پشت سر گذاشتن تعطیلات است.

خروج تورس از ایران در حالی رخ داده که سرمه ای پوشان سیرجانی از روز پنج شنبه هفته گذشته تمرینات شان را در زمین شماره 4 آزادی برای مصاف نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان آغاز کرده اند، اما با وجود اینکه دو روز از تمرینات این تیم سپری می شود، هنوز خبری از بازگشت روبرتو تورس نیست.

با این وصف می توان اینطور برداشت کرد که تورس با پایان فصل اقدام به ترک ایران کرد و به احتمال زیاد در بازی نیمه نهایی جام حذفی که 7 روز دیگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، غایب بزرگ تیمش خواهد بود.


برچسب ها: نیمه نهایی جام حذفی - رقابت های لیگ برتر - روبرتو تورس - گل گهر - ایران - تورس - نیمه نهایی
آخرین اخبار سرویس:

ستاره لالیگایی در سکوت رفت؛ تورس از گل گهر جدا شد

ستاره لالیگایی در سکوت رفت؛ تورس از گل گهر جدا شد