مطالب مرتبط:
لانینا به ایران می آید؟
متسوبیشی جدید به ایران می آید+ مشخصات و عکس ها
سرمربی تیم ملی ازبکستان: از ایران خوشم می آید چون ثبات دارد
VAR سرانجام به لیگ برتر ایران می آید
«لانینا» دختر کوچک در راه ایران؛ پیش بینی تابستان جهنمی و سخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 08:552024-06-11اقتصادي

لانینا به ایران می آید؟


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا سازمان هواشناسی گفت: «بارش های موسمی تابستان در جنوب شرقی ایران به نسبت سال گذشته افزایش می یابد و به احتمال زیاد بارش های پاییزی کشور امسال با تأخیر شروع می شود که این دو شاخص می تواند نشانه اثرگذاری پدیده .

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا سازمان هواشناسی گفت: بارش های موسمی تابستان در جنوب شرقی ایران به نسبت سال گذشته افزایش می یابد و به احتمال زیاد بارش های پاییزی کشور امسال با تأخیر شروع می شود که این دو شاخص می تواند نشانه اثرگذاری پدیده آب وهوایی دورپیوندی لانینا بر ایران باشد.

آژانس هواشناسی سازمان ملل متحد اعلام کرد که بازگشت پدیده آب وهوایی خنک لانینا در سال جاری می تواند به کاهش دما پس از ماه ها رکورد جهانی گرما کمک کند.

پس از آنکه در سال میلادی گذشته حاکم شدن پدیده آب و هوایی ال نینو بر بخش های وسیعی از اقیانوس آرام تاثیراتی بر مناطق زمین گذاشت، رکورد جدید دمایی در سال 2030 میلادی ثبت کرد و گرمترین سال ثبت شده در جهان را رقم زد، حالا آژانس هواشناسی سازمان ملل متحد از عبور از فاز النینو بازگشت پدیده لانینا در سال جاری و کاهش دمای جهانی خبر می دهد.


برچسب ها: سازمان هواشناسی - بارش های پاییزی - هواشناسی - پدیده - ایران - سازمان - جنوب شرقی
آخرین اخبار سرویس:

لانینا به ایران می آید؟

لانینا به ایران می آید؟