مطالب مرتبط:
بسیج اساتید به دنبال جهاد علمی و امیدآفرینی حرکت می کند
تلاش برای مرجعیت علمی کشور از مسئولیتهای بسیج اساتید است
مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید| پخش زنده از ایران پرس
برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه های سراسر کشور
چهار حوزه نقش آفرینی بسیج دانشجویی یزد در ایام انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 14:352024-06-19سياسي

به زودی بسیج سازندگی به «بسیج جهاد سازندگی» تغییر نام پیدا خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت وقدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در همدان بیان کرد: - به زودی بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی تغییر نام پیدا خواهد کرد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به زودی نام بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی تغییر یافته و به رده های مختلف ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت وقدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در همدان بیان کرد: هشت تیرماه سال 1403 ملت ایران برای کاری بزرگ به میدان می روند تا بار دیگر با مشارکت حداکثری حماسه ای ماندگار رقم بزنند.

وی یادآوری کرد: 45 سال گذشته همه دشمنی آمریکا و ایادی آن به خاطر اشتباه محاسباتی درباره ایران بوده و این اشتباهات منجر به اقدامات مختلف علیه ایران توسط دشمنان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هر چند دشمنان در همه این عرصه ها شکست خوردند و خوار و ذلیل شد، ولی ما هزینه زیادی برای پیروزی در برابر دشمن دادیم.

سردار فدوی بیان کرد: نباید اجازه اشتباه مجدد محاسباتی را به شیطان بزرگ داد و در این راستا باید کاری بزرگ و آسان یعنی مشارکت حداکثری در چهاردهم


برچسب ها: سازندگی - بسیج سازندگی - جهاد سازندگی - اقتصاد مقاومتی - بسیج - فرمانده کل سپاه پاسداران - جانشین فرمانده کل سپاه
آخرین اخبار سرویس:

به زودی بسیج سازندگی به «بسیج جهاد سازندگی» تغییر نام پیدا خواهد کرد

به زودی بسیج سازندگی به «بسیج جهاد سازندگی» تغییر نام پیدا خواهد کرد