مطالب مرتبط:
همه پرچم هایی که برای رییسی نیمه برافراشته و سیاه پوش شد
پرچم سازمان ملل در ژنو نیمه برافراشته شد
پرچم سازمان ملل در ژنو نیمه برافراشته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 14:452024-05-21سياسي

پرچمی که باید برافراشته بماند


شهادت جانسوز سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهانشان در صانحه هوایی ورزقان، درحالی موج گسترده ای از بازتاب های داخلی و خارجی داشته است که نگاهی به این حادثه از همان لحظه های ابتدایی اعلام مفقودشدن .

- شهادت جانسوز سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهانشان در صانحه هوایی ورزقان، درحالی موج گسترده ای از بازتاب های داخلی و خارجی داشته است که نگاهی به این حادثه از همان لحظه های ابتدایی اعلام مفقودشدن بالگرد حامل این عزیزان تا اعلام شهادت، پیام های مهمی را به جهان مخابره می کند که توجه به آنها امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم غفوری در یادداشتی در سیاست روز نوشت: نخست همدلی و انسجام قابل تقدیر ملت قدرشناس و با بصیرت ایران است که از همان لحظه اطلاع از این حادثه، با حضور در اماکن مذهبی همچون حرم رضوی (ع) و حرم حضرت معصومه(س) برای سلامتی رییس جمهور و هیات همراه دست به دعا و نیایش برداشتند.

این حرکت عظیم و مردمی بار دیگر نشان داد که ایرانیان به رغم گلایه هایشان از وضعیت اقتصادی و معیشتی، در امور ملی انسجامی فراگیر را محقق می سازند و سرنوشت کشورشان برایشان بیش از هر چیز دارای اولویت است.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی - سید ابراهیم - رییس جمهوری - امور خارجه - رییس - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

پرچمی که باید برافراشته بماند

پرچمی که باید برافراشته بماند