موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عبری زبان
بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه های عربی
بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های خارجی
بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عربی
بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های عربی: منطقه به عملیات طوفان الاقصی نیاز داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 13:252024-06-03سياسي

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عبری زبان


رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی با انفعال خاصی نسبت به انعکاس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر و برای مدت طولانی در مقابل آن سکوت کردند.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بعد از حدود یک ساعت از سکوت خبری روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه اعلام کرد: (رهبر ایران) گفت: اطمینان دارد که حماس روند سازش با اسراییل را خنثی کرده است.

این رسانه در ادامه نوشت: رهبر ایران امروز دوشنبه اعلام کرد، حملات 7 اکتبر که حماس آن را انجام داده روند سازش با عربستان را خنثی کرده است.

معاریو به نقل از رهبر انقلاب نوشت: عملیات طوفان الاقصی پروژه ای که می خواست اسراییل از طریق سازش به بخشی از خاورمیانه تبدیل شود را خنثی کرد، آنچه که حماس انجام داده (برای اسراییل) ویران کننده بود و ضربه ای به اسراییل وارد کرد که غیرقابل جبران است.

چند کانال خبری مهم عبری زبان هم که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند نیز جمله ضربه ویران گر به رژیم صهیونیستی را از سخنان رهبر انقلاب منعکس کردند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در خبری در این رابطه نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود تاکید کرد: 7 اکتبر باعث شد تا مسئله فلسطین در کانون توجهات قرار بگیرد.


برچسب ها: اسراییل - رهبر معظم انقلاب اسلامی - سالگرد ارتحال حضرت امام - رهبر انقلاب - رهبر - انقلاب - روند سازش
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عبری زبان

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عبری زبان