مطالب مرتبط:
پیام استثنایی حجت الاسلام قرائتی به شهید رییسی چه بود؟ +ویدئو
دیپلماسی شهید آیت الله رییسی عرصه را برای پیشرفت فراهم کرد
دیپلماسی شهید آیت الله رییسی عرصه را برای پیشرفت فراهم کرد
اقتصاد در دوره شهید رییسی روی ریل افتاد
نتیجه سیاست خارجی هوشمندانه دولت شهید رییسی باعث شده بسیاری از مقامات کشورها برای بزرگداشت ایشان به ایران سفر کنند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 10:352024-05-23سياسي

پرچمی که شهید رییسی برافراشت را هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت


پرچمی را که شهید رییسی برافراشت را بر زمین نخواهیم گذاشت و با کلمه متبرکه یا امام رضا علیه السلام به تمامی میثاق های بسته در گذشته با ایشان پایبند خواهیم بود و با سرعت اقدامات خود را افزایش خواهیم داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: پرچمی را که شهید رییسی برافراشت را بر زمین نخواهیم گذاشت و با کلمه متبرکه یا امام رضا علیه السلام به تمامی میثاق های بسته در گذشته با ایشان پایبند خواهیم بود و با سرعت اقدامات خود را افزایش خواهیم داد.

علی محمد زنگانه صبح پنجشنبه سوم خرداد در اجتماع بزرگ عزاداران گلستانی در مصلای بزرگ گرگان اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رییسی مکتب جدیدی را عرصه خدمت و مدیریت به ما عرضه کردند.

وی بیان کرد: شهید رییسی همچون شهید رجایی در اوج تواضع و مردمداری و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت و همانند سرداران هشت سال دفاع مقدس در اوج دیپلماسی اقتدار و مقاومت بودند.

استاندار گلستان ادامه داد: سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رییسی بارها به من گفتند که به مردم گلستان علاقه ویژه ای دارند و در دو سفری که به استان گلستان داشتند برای رفع محرومیت ای استان سنگ تمام گذاشتند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با اشاره به اینکه ویژگی تمام شهدای ما اخلاص است و همه ی آن ها اخلاص در گفتار، منش و رفتار را داشتند،


برچسب ها: امام رضا علیه السلام - رییسی - شهید - آیت الله سیدابراهیم رییسی - علیه السلام - گلستان - هشت سال دفاع مقدس
آخرین اخبار سرویس:

پرچمی که شهید رییسی برافراشت را هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت

پرچمی که شهید رییسی برافراشت را هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت