مطالب مرتبط:
زاکانی با آسانسور رفت، پورمحمدی از راه پله /حضور دو کاندیدای ریاست جمهوری در اتاق اصناف +تصاویر
توییت پورمحمدی کاندیدای ریاست جمهوری /قرار من با شما، تأمین آزادی رسانه ها
حمله تند منصور ارضی به مسعود پزشکیان/کاندیدای ریاست جمهوری تهدید شد؟
عکسی از کاندیدای ریاست جمهوری با پوششی که تاکنون ندیده اید
عکسی از کاندیدای ریاست جمهوری با پوششی که تاکنون ندیده اید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 08:402024-06-17سياسي

توجه به استقلال سیاسی از شاخصه های کاندیدای ریاست جمهوری


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توجه به استقلال سیاسی کشور یکی از شاخصه هایی است که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید آن را داشته باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توجه به استقلال سیاسی کشور یکی از شاخصه هایی است که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید آن را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات یک جشن ملی برای ملت ایران است و روز سرنوشت سازی محسوب می شود، اظهار کرد: ایران کشور مستقلی است و تابع هیچ کشور دیگری نیست و سیاست هایش را خودش انتخاب می کند و این سیاست ها نیز با گفته سایر کشورها تغییر نمی یابد.

وی ادامه داد: ملت ایران قدرتمند و عزتمند است و پاسخش نیز قوی است، ملت ما در برابر ظلم ابرقدرت ها تسلیم پذیری ندارد و استقلال سیاسی دارد.

وی بیان کرد: باید کاندیدایی برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود که به ملاک های انقلاب نزدیک تر باشد، فردی که شعارهای انقلاب را بدهد و بین خودی و غیرخودی مرز قائل باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شعارهای انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، نه شرقی و نه غربی و نه تسلیم در مقابل شرق و غرب بلکه تعامل با کشورهای اهل تعامل است، تاکید کرد: سیاست ما تعامل با دنیا است


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - خراسان شمالی - ریاست جمهوری - کاندیدای انتخابات - نماینده ولی فقیه - استقلال - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

توجه به استقلال سیاسی از شاخصه های کاندیدای ریاست جمهوری

توجه به استقلال سیاسی از شاخصه های کاندیدای ریاست جمهوری