مطالب مرتبط:
مزرعه ارز دیجیتال در کلانشهر مشهد کشف شد
مزرعه ارز دیجیتال در مشهد کشف شد
کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (12 خرداد 1403)
قیمت پیش فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد!
قیمت بیت کوین و ارز های دیجیتال امروز شنبه 12 خرداد 1403 + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 11:552024-06-01حوادث

کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال و استفاده غیرمجاز از برق مختص چاه های موتور آب اراضی زراعی دیزآباد، - جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 37 دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط ماموران کلانتری بینالود در بازرسی از یک اتاقک در اراضی دیزباد در محدوده شهرستان مشهد کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال و استفاده غیرمجاز از برق مختص چاه های موتور آب اراضی زراعی دیزآباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری بینالود پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته به اتاقک یکی از چاه های موتور در اراضی روستای دیزباد در اطراف مشهد مشکوک و پس از اطمینان از صحت خبر، وارد عمل شدند و در بازرسی از این مکان 37 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله موردنظر را 18 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، در این زمینه یک متهم 54 ساله پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: ارز دیجیتال - دیجیتال - اراضی زراعی - استخراج - اراضی - خبرگزاری - مزرعه
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد

کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد