مطالب مرتبط:
سرعت مهاجرت نیروی انسانی افزایش یافت | کمبود نیروی کار ساده
جلب مشارکت های مردمی برای اربعین/افزایش مرزهای زمینی برای سفر زائران 
متوقف شدن شیب افزایشی سرقت/ افزایش 30 درصدی کشف سرقت
راه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری از زبان نماینده مشهد و کلات
افزایش تحریم های آمریکا علیه روسیه در بخش تراشه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 09:302024-06-13اجتماعي

ناپایداری جوی و دریایی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی در هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا، بیش از 180 سانتیمتر پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا، بیش از 180 سانتیمتر پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور، امروز پنجشنبه 24خرداد، با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: صبح امروز در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و ظهر در پارسیان و جزایر غربی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی، سبب گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید افقی خواهد شد.

او گفت: امروز تا اوایل هفته آینده در بعدازظهر و اوایل شب در پاره ای نقاط استان بویژه ارتفاعات و محدوده تنگه هرمز، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

سی سی پور تصریح کرد: توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود و در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه ای، خیزش گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا نیز صبح تا ظهر نسبتاً آرام خواهد بود و ظهر، با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی خلیج فارس و جزایر کیش و لاوان و تنگه هرمز، دریا


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - سرعت باد - هرمزگان - ناپایداری جوی
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری جوی و دریایی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی در هرمزگان

ناپایداری جوی و دریایی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی در هرمزگان