مطالب مرتبط:
تلاش برای بهره برداری از آب شیرین کن کرگان میناب تا پایان شهریور
فیلم | بهره برداری از فیلترهای یک واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری
مصرف برق کشور نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش دارد/ پایداری برق شمال و شمال شرق تهران با بهره برداری از مگاترانسفورماتور سعادت آباد
345 پروانه اکتشاف معدنی خراسان رضوی منجر به بهره برداری شد
زمان بهره برداری از پایانه شرق اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 11:002024-06-12سياسي

تقاطع غیرهمسطح در محور بم - جیرفت به مرحله بهره برداری رسید


با ورود دستگاه قضایی استان، پروژه تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی و ترانزیتی بم-جیرفت که ساخت آن قریب 18 سال به طول انجامیده بود به مرحله بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان، پروژه تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی و ترانزیتی بم-جیرفت که ساخت آن قریب 18 سال به طول انجامیده بود به مرحله بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز 23 خرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگستری استان کرمان از باب حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و باتوجه به اینکه محل مذکور یکی از حادثه خیزترین نقاط جاده ای استان بود، از چندسال قبل به موضوع ورود کرد.

وی افزود: در این رابطه طی چند سال اخیر به ویژه در یک سال گذشته چندین مسئول استانی و کشوری به دستگاه قضایی احضار و ترک فعل چند مسئول به دلیل قصور و کوتاهی در تکمیل این پروژه اعلام شده بود.

حمیدی بیان کرد: در نهایت با حمایت های استاندار و مدیران کل ادارات مربوطه تکمیل این پروژه در دستور کار فوری مسئولان اجرایی قرار گرفت و پروژه به سرانجام رسید.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی در استان میان مسئولان عالی سه قوه وجود دارد و هر کجا دستگاه قضایی احساس کند حقوق عامه تضییع شده، ورود خواهد کرد.


برچسب ها: تقاطع غیرهمسطح - دادگستری استان کرمان - دستگاه قضایی - بهره برداری - استان - دادگستری استان - محور مواصلاتی
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح در محور بم - جیرفت به مرحله بهره برداری رسید

تقاطع غیرهمسطح در محور بم - جیرفت به مرحله بهره برداری رسید