مطالب مرتبط:
مخالفت آمریکا با لاهه/ کنگره میزبان نتانیاهو
نتانیاهو به آمریکا می رود
همراهی آمریکا با اسراییل برای تحریم دیوان کیفری بین المللی
ساخت عظیم ترین زیر دریایی در مگای آمریکا
مخالف سابق برجام، سکان دار جدید وزارت خارجه | با درگذشت رییس جمهور و وزیر خارجه سرنوشت مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در عمان چه می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 08:302024-05-24بين الملل

نتانیاهو به آمریکا می رود


درحالی که بنیامین نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که واشنگتن به زودی میزبان نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به زودی میزبان نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که نتانیاهو در جریان این سفر در جلسه ای مشترک با کنگره شرکت خواهد کرد.

جانسون همچنین گفت که به هفت کمیته تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا دستور داده تا در مورد دانشگاه هایی که در آنها تظاهرات و تحصن همبستگی با غزه و فلسطین برگزار شده است، تحقیق کنند.

این در حالی است که منابع خبری پیش تر گزارش داده بودند، در صورتی که حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین المللی کیفری صادر شود، وی دیگر نخواهد توانست به 124 کشور سفر کند.

بر اساس این گزارش، در صورتی که سه قاضی دیوان بین المللی کیفری در لاهه با صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت موافقت کنند، این دو از این پس نخواهند توانست به هیچ یک از کشورهای امضا کننده توافق رم سفر کنند.


برچسب ها: مجلس نمایندگان آمریکا - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - نمایندگان آمریکا - مجلس نمایندگان - دیوان بین المللی کیفری - رژیم صهیونیستی - نتانیاهو
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به آمریکا می رود

نتانیاهو به آمریکا می رود