تحویل روزانه گزارش های رصد شبکه های اجتماعی به ستادهای انتخاباتی کاندیداهاستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با به کارگیری ظرفیت های کشور در حوزه رصد و داده کاوی، گزارش های روزانه رصد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیداها قرار می دهد. - ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با به کارگیری ظرفیت های کشور در حوزه رصد و داده کاوی، گزارش های روزانه رصد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیداها قرار می دهد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با به کارگیری ظرفیت های کشور در حوزه رصد و داده کاوی، امکانات و قابلیت های متنوعی را به منظور توانمندسازی کاندیداها در جهت معرفی برنامه های خود، در اختیار ستادهای انتخاباتی آنها قرار داده است. یکی از محصولات تولید شده در مرکز ملی، گزارش های رصدی است که برای هر نامزد به صورت اختصاصی، تهیه و در اختیار ستادهای انتخاباتی نامزدها قرار می گیرد. یکی از این گزارش ها که توسط ستاد رسانه مرکز ملی تهیه می شود، محتوای تولید شده مرتبط با هر نامزد در سکوهای مختلف بررسی شده و همچنین تعداد محتوا، ابر کلمات و میزان انتشار محتوا به تفکیک هر استان را شامل می شود. گزارش دوم، بررسی وضعیت نامزدهای ریاست جمهوری در فضای مجازی است که توسط ستاد فراداده مرکز ملی تهیه می شود. برچسب ها: ستادهای انتخاباتی - انتخابات - مرکز ملی فضای مجازی - فضای مجازی - شبکه های اجتماعی - ستاد انتخابات - کاندیداها |
آخرین اخبار سرویس: |