مطالب مرتبط:
گروه «سره» به دوره بعد مسابقات مناظرات دانشجویی راه یافت
حواشی عجیب تیم اعزامی دو و میدانی به مسابقات قهرمانی آسیا
تیم دانشگاه آزاد یزد رتبه نخست لیگ شبیه سازی مسابقات رباتیک کانادا را کسب کرد+فیلم
اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی قزاقستان آفتاب نو | اخبار ورزشی
اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان کمتر از 21سال به مسابقات جهانی قزاقستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 17:552024-05-29ورزشي

تیم «طلوع» از همدان به فینال مسابقات مناظرات دانشجویی رسید


مناظره میان گروه «طلوع» از همدان و  گروه «سره» از دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که طی آن گروه «طلوع» توانست با کسب آرا داوران فینالیست این دوره از مسابقات دانشجویی شود.

- تیم طلوع از همدان به فینال مسابقات مناظرات دانشجویی رسید مناظره میان گروه طلوع از همدان و  گروه سره از دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که طی آن گروه طلوع توانست با کسب آرا داوران فینالیست این دوره از مسابقات دانشجویی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مرحله یک چهارم دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی، گزاره استفاده از پوسته حاکمیت پذیر به جای فیلترینگ سراسری شبکه اجتماعی در راستای امنیت کاربران است، موضوع مورد بحث میان دو گروه سره از دانشگاه علوم پزشکی در جایگاه موافق و گروه طلوع از همدان در جایگاه مخالف قرار گرفت.

در ابتدای این مناظره امیر حسین صحراییان از تیم سره به عنوان موافق این گذاره اظهار کرد: در تمام دنیا همه شبکه های اجتماعی قوانین کشور مقصد را می پذیرند؛ اما در ایران به دلیل نبود دفتر رسمی این پیام رسان ها فعالیت خود را بدون توجه به هشدار مسئولان ادامه می دهند.

وی ادامه داد: فیلترینگ کار کوتاه مدت برای خیر عمومی است و استفاده از فیلتر شکن به دلیل عدم امنیت و عبور اطلاعات از منابع نامشخص می تواند مشکلات را برای امنیت اطلاعات کاربران ایجاد کند؛


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - مناظرات دانشجویی - دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشجویی - دانشگاه علوم - گروه - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

تیم «طلوع» از همدان به فینال مسابقات مناظرات دانشجویی رسید

تیم «طلوع» از همدان به فینال مسابقات مناظرات دانشجویی رسید