مطالب مرتبط:
همستر کامبت: 5 میلیون سکه رایگان در انتظار شماست! فرصت را از دست ندهید!
کودکی منظم و مسئولیت پذیر می خواهید؟ این راه کارها را از دست ندهید
عرفه، فرصتی که نباید از دست برود
اعمال مخصوص شب عرفه+متن دعا
اینترنت 20 گیگا بایتی هدیه دولت را از دست ندهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-16اجتماعي

فرصت دعا در روز عرفه را از دست ندهید


یکی از فرصت های مهم در روز عرفه که بسیار مورد تأکید ائمه معصوم (ع) و بزرگان دین قرار گرفته، فرصت دعا و مسئلت از خداوند است، به خاطر اهمیت دادن به دعاست که در این روز دعاهای بسیاری از اهل بیت عصمت و طهارت وارد شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی یکی از فرصت های مهم در روز عرفه که بسیار مورد تأکید ائمه معصوم (ع) و بزرگان دین قرار گرفته، فرصت دعا و مسئلت از خداوند است، به خاطر اهمیت دادن به دعاست که در این روز دعاهای بسیاری از اهل بیت عصمت و طهارت وارد شده است.

نهم ذیحجه روز عرفه روز دعا و نیایش برای همه مردم خصوصا افرادی که توفیق تشرف به حج و حضور در صحرای عرفات را پیدا کرده اند.

روز و شب عرفه در نزد خدا ارزش والایی دارد و در این روز خداوند تبارک و تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و در این روز بزرگ بندگان را می بخشد و جود و کرم خود را عطا می کند.

مرحوم شیخ عباس قمی در خصوص شب عرفه می گوید از لیالی متبرکه و شب مناجات با قاضی الحاجات است و توبه در آن مقبول و دعا در آن شب مستجاب است و کسی که آن شب را به عبادت به سر آورد، اجر و پاداش 70 سال عبادت را دارد .

او در رابطه با روز عرفه نیز ادامه می دهد روز عرفه از اعیاد عظیمه و بزرگ است، هر چند به اسم عید نامیده نشده و روزی است که حق تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و سفره های جود و احسان


برچسب ها: روز عرفه - فرصت - خداوند - اهل بیت - بزرگان - بندگان - بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دعا در روز عرفه را از دست ندهید

فرصت دعا در روز عرفه را از دست ندهید