مطالب مرتبط:
فرمول محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد ماه+جدول
فوری میزان حقوق خرداد بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با این افزایش واریز می شود
زمان اعمال افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان از زبان نماینده مجلس
افزایش حقوق خرداد بازنشستگان تأمین اجتماعی، لشکری و کشوری: اعلام مبلغ دقیق
جدیدترین خبر از افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی 1403 / متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شامل چه کسانی میشود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 20:452024-06-04اقتصادي

سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟


مرتضوی درخصوص این که متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان باتوجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، - گفت: باید ابلاغ شود.

همسان سازی زمانی که قانون ابلاغ شود اجرا خواهد شد اگر قانون برنامه هفتم ابلاغ شود حال با توجه به این که گفته می شود اصلاحیه آورده اند آن اصلاحیه هم اصلاح شود قطعا همسان سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرار است تا شهریور مطالبات مربوط به اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و البته در مرداد موضوع رتبه بندی معلمان و مطالبات فرهنگیان بازنشسته تعیین تکلیف و تسویه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا خبر خوشی برای کارگران پس از پشت سر گذاشتن هفته کارگر دارید، بیان کرد: خبر خوش برای کارگران این است که بحمدالله والمنه جامعه کارگری ما پایدار و تعدیل نیروی کار کاهش پیدا کرده و شاهد آن هم این است که مستمری بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال در کشور افزایش و بیکاری کاهش پیدا کرده است.

همچنین قرارگاه مسکن هم در ستاد وزارت خانه راه اندازی کردیم و مقرر شد بانک رفاه کارگران هم به عنوان متولی ان شاالله منابع مورد نیاز مسکن کارگری را متقبل شود و تامین کند.


برچسب ها: حقوق بازنشستگان - همسان سازی حقوق بازنشستگان - بازنشستگان - همسان سازی - همسان سازی حقوق - مدیرعامل صندوق بازنشستگی - افزایش حقوق بازنشستگان
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟

سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟