مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: آرامش بخش، امیدآفرین، برانگیزاننده همّتها و دعوت کننده به همدلی در محیط عمومی کشور باشید / یکی از خصوصیّات شهیدان پرواز اردیبهشت، رعایت فضیلت های اخلاقی بود
پیام رهبرمعظم انقلاب برای افتتاحیه مجلس دوازدهم: دعوت کننده به همدلی در محیط عمومی کشور باشید | یکی از خصوصیّات شهیدان پرواز اردیبهشت، رعایت فضیلت های اخلاقی بود
پیام رهبرانقلاب به مجلس دوازدهم: آرامش بخش، امیدآفرین، برانگیزاننده همّتها و دعوت کننده به همدلی در محیط عمومی کشور باشید/ یکی از خصوصیّات شهیدان پرواز اردیبهشت، رعایت فضیلت های اخلاقی بود
شهید رییسی یک سیاست مدار اخلاقی بود
رهبر انقلاب: سوگند نمایندگی حقیقی و مسئولیّت زاست و در دنیا و آخرت گریبان گیر خواهد بود / یکی از خصوصیّات شهیدان پرواز رعایت فضیلت های اخلاقی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 15:452024-05-27فناوري

اینستاگرام روی موج بی اخلاقی


طی پژوهشی که روی صفحه های عمومی اینستاگرام زنان و دختران ایرانی دنبال کننده انجام شد، نشان می دهد که زنان، بیشتر از مردان تحت تأثیر فضای مجازی قرار می گیرند.

- طی پژوهشی که روی صفحه های عمومی اینستاگرام زنان و دختران ایرانی دنبال کننده انجام شد، نشان می دهد که زنان، بیشتر از مردان تحت تأثیر فضای مجازی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: مدت زمان زیادی است که در شبکه های فیلتر شده فضای مجازی به خصوص اینستاگرام، جو نامطلوبی حکمفرماست که با سبک و فرهنگ ایرانی همسویی ندارد.

امکان دسترسی به این شبکه برای هر فردی با هر گرایش و مرام و مسلکی وجود دارد و هر شخصی براساس سبک و سیاق و معیارهای ذهنی خود به دنبال کسب درآمد در این فضاست.

بدترین نوع محتواهایی که در این شبکه ها به هدف تبلیغات و کسب درآمد و جذب دنبال کننده تولید می شود، اغواگری زنان بدپوش و بی حجاب با آرایش های تند و زننده با پوشش های نامناسب و تحریک آمیز و رفتارها و عشوه گری های به دور از فرهنگ اصیل ایرانی هستند که همه نوع قشری آنان را دنبال می کنند.

سراغ نظرات کاربران این قبیل محتواها که می رویم اغلب با پیام های غیراخلاقی و فحاشی و هرزه نگاری هایی از طرف هر دوجنس روبه رو می شویم.


برچسب ها: اینستاگرام - دنبال کننده - فضای مجازی - دختران ایرانی - زنان - ایرانی - کسب درآمد
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام روی موج بی اخلاقی

اینستاگرام روی موج بی اخلاقی