مطالب مرتبط:
اقتصاد لیبرالی منجر به ایجاد اکثریت فقیر و اقلیت مستغنی شده است/رییس جمهور آینده باید برنامه محور باشد
آینده کشور بسیار روشن است
شقاقی: طولانی ترین دوره تورم بالا در تاریخ اقتصاد ثبت شد! دولت آینده زنگ خطر فساد و تبعیض در جامعه را بشنود/ برای جبران ناترازی ها 500 میلیارد دلار نیاز داریم
مناظره های ریاست جمهوری از دوشنبه هفته آینده شروع می شود
نسخه های بلاک چین: آینده پرونده های پزشکی و حریم خصوصی بیماران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 09:252024-06-11ورزشي

آینده رونالدو چگونه خواهد بود؟


کریستیانو رونالدو با حضور در یورو 2024 تاریخ سازی های بیشتری خواهد کرد و بد نیست پیش از آغاز این تورنمنت بزرگ اروپایی نگاهی به دستاوردهای اسطوره پرتغالی در جام ملت های اروپا بیاندازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرورزشی؛ کریستیانو رونالدو در 39 سالگی مرد اول پرتغال و امید اول این تیم برای قهرمانی مجدد اروپا است و یورو 2024 می تواند آخرین تورنمنت بزرگ دوران حرفه ای افسانه ای او باشد.

رونالدو به قهرمانی پرتغال در یورو 2016 کمک کرد و نقش مهمی در راهیابی تیم ملی کشورش به این تورنمنت داشت و تیم روبرتو مارتینس در هر 10 بازی خود پیروز شد.

بیایید دوران درخشان رونالدو در یورو را از نظر گذرانده و به رکوردهایی که در مسابقات جام ملت های اروپا در اختیار دارد و رکوردهایی که در چهار هفته آینده در آلمان می تواند بشکند، نگاهی بیندازیم.

رکوردهایی که رونالدو در حال حاضر در دست دارد: برترین گلزن تاریخ یورو رونالدو اولین بار در سال 2004 در 19 سالگی در یورو بازی کرد و می تواند رکوردی را که در اختیار دارد تنها با حضور در زمین افزایش دهد.

او در حال حاضر تنها بازیکن مردی است که در 5 دوره جام ملت های اروپا برای کشورش به میدان رفته و این رقم را در یورو 2024 به عدد 6 می رساند.


برچسب ها: رونالدو - کریستیانو رونالدو - جام ملت های اروپا - قهرمانی پرتغال در یورو 2016 - اروپا - یورو - پرتغال
آخرین اخبار سرویس:

آینده رونالدو چگونه خواهد بود؟

آینده رونالدو چگونه خواهد بود؟