مطالب مرتبط:
(ویدئو) دو سگ وحشی ابتدا یک آهو را نجات دادند و بعد زنده زنده او را خوردند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 10:152024-05-27اجتماعي

وحشی ها در خانه!


این روزها نگهداری حیوانات نامتعارف از سوی قشر مرفه جامعه بیش از آن که علاقه ای شخصی باشد، بهانه ای برای به رخ کشیدن تفاوت با دیگران و وضعیت خوب اقتصادی است.

- در این میان، گرچه برخی سایت ها و مراکز خریدوفروش حیوانات وجهه حیوان دوستی به خود می گیرند اما همان طور که کارشناسان این حوزه می گویند، دربند کردن حیوانات حیات وحش نه فقط دوستی با آنها نیست، بلکه به ادامه حیات آنها آسیب جدی می زند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که در ادامه می آید گزارش جام جم از تبعات نگهداری از حیوانات نامتعارف است که می توانید بخوانید: اگرروزگاری نه چندان دور، آکواریوم هایی کوچک با ماهی های رنگی، انواع پرندگان از قناری و مرغ عشق گرفته تا مرغ و خروس در خانه ها نگهداری می شد، این روزها نگهداری از حیوانات در خانه ها نیز رنگ دیگری به خود گرفته است.

حالا چندسالی است حیوانات خانگی دنیای عجایبی است که از سگ، گربه، جغد، مار و تمساح گرفته تا شیر، خرس، گرگ، پلنگ و ایگوانا را دربرمی گیرد.

گسترش فضای مجازی هم که برای خیلی ها ابزار تبرج و خودنمایی است، محرکی برای این مسأله شده و شرایط را به گونه ای رقم زده که حالا دیدن حیواناتی که به جای جنگل در خانه های مردم بدل به ابزار جذب مخاطب شده اند، دیگر امری عجیب نیست.


برچسب ها: حیوانات - حیوان - نگهداری - خانه ها - حیوانات خانگی - خانه - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

وحشی ها در خانه!

وحشی ها در خانه!