مطالب مرتبط:
کاهش مصرف برق، الزام ادارات در تابستان
چگونه مصرف برق کولر گازی را کاهش دهیم؟
مذاکره بورس با وزارت نیرو برای کاهش قطعی برق صنایع در تابستان
کاهش اندک مصرف برق خانگی، کسری ها را جبران می کند
مدیریت شبکه برق کشور به کمک محصول دانش بنیان فن آوران ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 10:502024-06-16اقتصادي

جزییات پاداش مدیریت مصرف برق صنایع اعلام شد


مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر جزییات پاداش مدیرت مصرف برق صنایع را اعلام کرد و گفت: اجرای برنامه های مدیریت بار در بخش صنعت نسبت به سال گذشته تعدیل شده است.

- مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر جزییات پاداش مدیرت مصرف برق صنایع را اعلام کرد و گفت: اجرای برنامه های مدیریت بار در بخش صنعت نسبت به سال گذشته تعدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالامیر یاقوتی با بیان این که یکی از مؤلفه های مهم مصرف بخش صنعت است، گفت: این مولفه با توجه به مقدار مصرف و قابلیت جابجایی مصرف در ساعات و ایام مختلف، نقش مهمی در برنامه های مدیریت بار دارد.

وی برنامه های مدیریت بار را جزیی از برنامه های تامین برق پایدار عنوان کرد و برنامه ریزی و اجرای دقیق آن را بسیار مهم دانست.

یاقوتی با اشاره به این که اصناف و فعالان بخش صنعت با دیماند مصرفی کمتر از 30 کیلووات (حدود 93 درصد صنایع و صنوف) و خارج از شهرک های صنعتی از مدیریت بار برنامه ریزی شده، معاف هستند، خاطرنشان کرد: این گروه از مشترکان می توانند با انعقاد تفاهم نامه با شرکت های توزیع در برنامه های متنوع مدیریت بار شرکت کرده و پاداش همکاری دریافت کنند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر همچنین گفت: مشترکان صنعتی با مصرف از 30 کیلووات در خارج شهرکهای صنعتی و تمامی مشترکان داخل شهرکهای صنعتی تا 2000 کیلو


برچسب ها: برنامه - بخش صنعت - مدیریت - مصرف - برق صنایع - مصرف برق - مدیرکل امور
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پاداش مدیریت مصرف برق صنایع اعلام شد

جزییات پاداش مدیریت مصرف برق صنایع اعلام شد