مطالب مرتبط:
دستورات دیوان بین المللی دادگستری باید فورا اجرا شود
دستور رییس کل دادگستری تهران برای تسریع در اجرای احکام 2 پرونده کثیرالشاکی
دستور رییس کل دادگستری تهران برای تسریع در اجرای احکام 2 پرونده کثیرالشاکی
الجزیره : آیا دیوان کیفری بین المللی فقط برای صدور دستور بازداشت ولادیمیر پوتین ساخته شده است؟/ یک بام و دو هوای امریکا و انگلیس در حمایت از حقوق بشر
چرخش مذبوحانه بایدن و ناامیدی بی بی؛ دیوان کیفری بین المللی در امان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 16:352024-05-30بين الملل

باقری اجرای سریع دستورات دیوان بین المللی دادگستری را خواستار شد


سرپرست وزارت امور خارجه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به رفح خواستار اجرای سریع دستورات دیوان بین المللی دادگستری در خصوص جانیان اشغالگر صهیونیست شد.

- سرپرست وزارت امور خارجه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به رفح خواستار اجرای سریع دستورات دیوان بین المللی دادگستری در خصوص جانیان اشغالگر صهیونیست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت: موجودیت سرطانی که به مثابه یک مستعمره آبادی نشین توسط آمریکا/انگلیس در قلب منطقه ما غرس شد، بدون نگرانی از هرگونه کیفری به کشتار جنون آمیز بیگناهان ادامه می دهد.

وی در ادامه آورده است: بی عملی شورای امنیت سازمان ملل نسبت به نسل کشی فلسطینیان شاهد روشنی بر همدستی فعالانه آمریکا/انگلیس در جنایات اسراییل است.

دستورات دیوان بین المللی دادگستری باید فورا اجرا شود و جانیان اشغالگر باید زنجیر شوند قبل از آنکه کل دنیا را در آتش خونخواری جنون آمیز خود گرفتار سازند.

دادستان دیوان کیفری بین المللی ضمن درخواست دستگیری نتانیاهو به اتهام جنایات جنگی، نتانیاهو و گالانت را متهم کرد که از گرسنگی دادن به غیرنظامیان به عنوان ابزاری برای جنگ استفاده می کنند و به عمد حملات علیه مردم غیرنظامی را همچون مصداق جنایت جنگی پیش می برند.


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - دیوان بین المللی - وزارت امور خارجه - بین المللی - دادگستری - صهیونیست - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

باقری اجرای سریع دستورات دیوان بین المللی دادگستری را خواستار شد

باقری اجرای سریع دستورات دیوان بین المللی دادگستری را خواستار شد