مطالب مرتبط:
آخرین جزییات از وضعیت لایحه عفاف و حجاب/ ایراداتی که برطرف شد
جزییات امضای قرارداد ساخت 2 فروند شناور به کشتی سازی داخلی
آخرین وضعیت پرداخت پاداش و حقوق برای این گروه از بازنشستگان+ جزییات
انتقاد سلیمانی از وضعیت ناهنجار جمع آوری پسماند در میادین میوه و تره بار
قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 00:202024-05-26اقتصادي

آخرین وضعیت جمع آوری پل بعثت و جزییات ساخت پل جدید


مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران درخصوص ایمن سازی بزرگراه بعثت با اجرای پل جدید توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران درخصوص ایمن سازی بزرگراه بعثت با اجرای پل جدید توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی صداقتی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص سرانجام پل بعثت در منطقه 16 شهرداری تهران با اشاره به اینکه پل بعثت برای اهداف کوتاه مدت و موقت در اواخر دهه 60 ساخته شد، افزود: در کمتر از دو ماه پل بعثت را بر روی خطوط راه آهن که از آن محدوده عبور می کرد، ساختند.

وی ادامه داد: این پل 310 متر طول با عرض 20 متر تنها دو خط عبوری را پوشش می دهد و از آنجایی که طراحی و ساخت این پل طی زمان کوتاهی انجام شده بود از اواخر دهه 70 مطالعات و بررسی های دوره ای پل بعثت آغاز شد و بررسی ها نشان داد که عرض کم و شیب تند پل و همچنین گاباری و ارتفاع کم نسبت به خطوط ریلی که دقیقا از زیر پل تردد می کنند موجب شده که پل کارآیی لازم را نداشته باشد.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه پایش رفتار لرزه ای پل بعثت نشان دهنده عدم استحکام سازه در زمان وقوع زمین لرزه های شدید است، گفت: مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل توجیه فنی و اقتصادی نداشت و وجود چراغ های راهنمایی در تقاطع های همسطح شهید رجایی و خزانه بخارایی در بزرگراه بعث


برچسب ها: شهرداری تهران - بعثت - بزرگراه بعثت - شهرداری - ایمن سازی - مدیرعامل - ساخت
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جمع آوری پل بعثت و جزییات ساخت پل جدید

آخرین وضعیت جمع آوری پل بعثت و جزییات ساخت پل جدید