مطالب مرتبط:
حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رییسی است
حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید آیت الله رییسی است
حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رییسی بود
موحدی: شهید رییسی تمام تلاشش را برای حل مشکلات کشور می کرد
امام جمعه قدس : شهید جمهور، آیت الله رییسی مایه امید کشور در زمان حیاتش بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 18:402024-05-21سياسي

حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رییسی است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهید رییسی در دوران ریاست جمهوری تلاش کرد بساط دوگانگی های مرسوم و دوقطبی های موهوم را در کشور جمع کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهید رییسی در دوران ریاست جمهوری تلاش کرد بساط دوگانگی های مرسوم و دوقطبی های موهوم را در کشور جمع کند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی در سفری به تبریز، با اشاره به شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد در ورزقان، اظهار کرد: این بزرگواران همواره در جست وجوی شهادت در راه خدمت به اسلام و انقلاب بودند و این امر در سیره آن ها هویدا بود و در واقع آنها به عهد سربازی خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری وفا کردند.

وی با اشاره به تعابیر مورد استفاده مقام معظم رهبری در توصیف شهید رییسی، افزود: وظیفه ما به عنوان مجموعه تبلیغ اسلام ناب انقلابی و عاشورایی، تبیین و معرفی گفتمان رییس جمهور شهید است.

او بیان کرد: اسلام تجدد و اسلام تحجر دو قرائت منحرف از اسلام هستند که امام راحل از آن ها اجتناب می کرد و بر این اساس گفتمان شهید رییسی خوانش خاصی از اسلام ارائه کرد که در آن، بین انضباط و کار جهادی، بین میدان و دیپلماسی، بین جوان گرایی و به کارگیری افراد با تجربه، بین حوزه و دانشگاه تعارضی وجود ندارد.


برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - دوران ریاست جمهوری - مقام معظم رهبری - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - اسلام - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رییسی است

حذف دوقطبی های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رییسی است